بهترین فیلم های آرنولد شوارتزنگر، منتخب بینندگان

بهترین فیلم های آرنولد شوارتزنگر، منتخب بینندگان

24 آذر 1399
۰ 1,961 بازدید

قهرمان اکشن، بدنساز، تاجر و فرماندار: آرنولد شوارتزنگر گواه واقعی رویای آمریکایی است. او در اتریش متولد شد ، در سنین جوانی توسط تربیت سخت و فشار جامعه برای مطابقت خود بسیار تلاش کرد. پدرش ، یک پلیس سرد و سخت ، انتظار داشت که او نیز راه او را دنبال کند و به نیرو بپیوندد، اما آرنولد قول داد که هرگز اجازه ندهد کسی به او بگوید که کی باشد. شوارتزنگر در سن بسیار کم ۱۵ سالگی، تمرینات بدنی و روانی خود را آغاز کرد، که در نهایت او را به یک استاد وزنه برداری و بدن سازی تبدیل می کند. او با اولین عنوان آقای جهان در سال ۱۹۶۷ در سن ۲۰ سالگی ، طعم ستاره شدن را چشید و ۴ سال پیاپی به پیروزی رسید. بسیاری از افراد او را به خاطر قدرت جسمی می شناسند ، اما بقیه او را برای حرفه اش جلوی دوربین می شناسند و به شما می گویند “من برمی گردم”، و شما می دانید که این کار را خواهد کرد. در این لیست بهترین فیلم های آرنولد شواتزنگر آورده ایم.

The Last Action Hero 1993   آخرین قهرمان اکشن

پر از شوخی های خودآگاه و تک خط ، آخرین اقدام قهرمان یکی از فیلم هایی است که ظاهراً مخصوص آرنولد نوشته شده است. وقتی یک نوجوان سینفلیک و رویایی روز قبل از موعد مقرر برای دیدن آخرین اکران فیلم جک اسلاتر (شوارتزنگر) به تئاتر مورد علاقه خود می رود ، بلیط بسیار ویژه ای به او تعلق می گیرد که با جادو او را به دنیای فیلم می فرستد. این فیلم با سکانس های اکشن و شخصیت های کلاسیک فیلم پر معنی ای نیست اما مطمئناً شما را می خنداند. کامئوس یکی دیگر از نکات برجسته این فیلم است ، گاهی ظریف و گاهی بالاتر از آن ، مانند اسلاتر که به برش مقوایی استالونه به عنوان نابودگر اشاره می کند و می گوید: “این بهترین نقش اوست”.

 

بهترین فیلم های آرنولد شوارتزنگر، منتخب بینندگان

 

Kindergarten Cop 1990   پلیس کودکستان

شوارتزنگر در یکی از فیلمهای خارج از ژانر اکشن خود ، در نقش یک پلیس مخفی بازی می کند که سعی دارد از مادر و پسرش در برابر قاتلان محافظت کند ، اما با بزرگترین چالش زندگی اش روبرو می شود: نگران نباشید ، این هنوز همان آرنولدی است که ما می شناسیم و عاشق آن هستیم. سرگرم کننده و بله ، کمی جذاب ، پلیس کودکستان برای یک شب در کنار خانواده ، یک کیسه ذرت بو داده ، و شاید یک کوکتل عالی است.

 

Commando 1985  کوماندو

یک خط آرایشی کلاسیک و قابل قبول ، آدمکهای بدلکاری و برخی سکانس های اکشن هیجانی تنها چند دلیل برای لذت بردن از این سرود شوارتزنگر است. هنگامی که سرهنگ بازنشسته نیروهای ویژه جان ماتریکس دخترش (آلیسا میلانو) را از او به سرقت بردند ، او ۱۱ ساعت فرصت دارد تا به تنهایی یاران سابق خود و همه گونهایی را که سر راه او قرار داده اند ، سرنگون کند.

 

Conan the Barbarian 1982  کانن بربر

Conan the Barbar که یک داستان حماسی از ، دامهای خطر  است. وقتی در زمان نبود کونان فردی تمام خانواده اورا می کشد ، کونان باید قیام کند و زندگی خود را برای انتقام خونین آماده کند. او در نقش برک آوت آرنولد ، با هیکل ورزشی و اماده و صحنه های مبارزه کیکاس تماشاگران را هیجان زده می کند و هرگز از صحنه های خونین شمشیرزنی  دور نمی شود.

 

بهترین فیلم های آرنولد شوارتزنگر، منتخب بینندگان

 

Twins 1988     دوقلوها

در یک زمینه بازی کاملاً جدید ، آرنولد ژانر کمدی را با یک بازیگر طناز دیگر امتحان می کند: دنی دیویتو. هنگامی که گروهی از دانشمندان دور هم جمع می شوند تا از نظر جسمی ، روحی و احساسی بهترین نمونه انسان را خلق کنند ، جولیوس را خلق می کنند ، اما آنها انتظار نداشتند که فرزند دیگری نیز با او پا به دنیا بگذارد . جولیوس از بدو تولد جدا شده و برای اولین بار به دنیای واقعی می رود تا برادر دوقلوی خود را که مدتهاست گم شده است پیدا کند ، اما واقعاً این همان چیزی نیست که انتظار داشت؟ آرنولد وقتی به صفحه کمدی آمد ، مخاطبان را غافلگیر کرد ، وعده ای بیش از آنچه انتظار می رفت نشان داد و تعداد زیادی از طرفداران جدید را بدست آورد.

 

True Lies 1994   دروغ های حقیقی

شوارتزنگر در یکی از فیلم های بعدی خود به کارگردانی جیمز کامرون ، در موفق ترین فیلم اکشن-عاشقانه زندگی حرفه ای خود به صحنه نمایش می رود. هنگامی که یک مأمور مخفی شروع به شک کردن از همسرش (جیمی لی کورتیس) می کند ، تصمیم می گیرد با استفاده از آموزش (و تجهیزات دولتی) به دنبال ردیابی ویرانه زندگی خانوادگی اش برود و همچنین از توطئه سازمان تروریستی جلوگیری کند. فیلم با ژانر اکشن سرگرم کننده و صحنه های آشنا آرنولد ، جذاب و لذت بخش است.

 

بهترین فیلم های آرنولد شوارتزنگر، منتخب بینندگان

 

Total Recall 1990  یادآوری مطلق

سرگرم کننده و عجیب ، Total Recall یکی دیگر از فیلم های محبوب علمی تخیلی در لیست فیلم به یادماندنی آرنولد است. هنگامی که یک کارگر ساختمانی (شوارتزنگر) در آینده می خواهد چیز دیگری را تجربه کند ، به دنبال مکانی به نام رکال می رود که خاطرات جعلی را در ذهن افراد کاشته باشد. شخصیت اصلی ما استفاده از آن را برای شبیه سازی سفر به مریخ ، مقصد تعطیلات آینده انتخاب می کند ، اما آنها به طور تصادفی خاطرات او را از بین می برند ، و نشان می دهد که تمام زندگی او دروغ بوده است و کسی می خواهد او را مرده است. این شگفتی مفهومی به عنوان یک سفر هویتی کاملا گیج کننده و سازگار با برخی از اثرات علمی-تخیلی به موقع است.

 

Predator 1987   غارتگر

یکی از جالب ترین فیلم هایی که آرنولد در آن بازی کرد ، Predator یک داستان علمی-تخیلی است که در آن می توانیم صحنه های اکشن او را در یک جنگل  ببینیم که در برابر احملات غیرقابل تصور قرار گرفته اند. وقتی یک دسته از کماندوهای در حال انجام مأموریت در جنگل آمریکای مرکزی هستند ، متوجه می شوند که چیزی درست نیست. آنها پس از یافتن بقایای پراکنده دشمنان و جوخه ای که به تدریج در حال کم شدن است ، می فهمند که توسط شخص برتر یا چیز دیگری شکار می شوند. پر از صحنه های اکشن ، تعلیق ، این فیلم در لیست های برتر فیلم های علمی تخیلی در تاریخ سینما است و جایگاه نوستالژیک خود را همچنان حفظ کرده است.

 

The Terminator 1984  ترمیناتور

در اولین فیلم سینمایی جیمز کامرون ، آرنولد نقش مهیج تری را به عنوان یک ماشین کشتار ربات مانند و حساب شده ای که قصد نابودی همه انسان ها را دارد ، به عهده دارد. یک سرباز انسان (مایکل بیهن) که از سال ۲۰۲۹ به سال ۱۹۸۴ ارسال شد ، تلاش می کند از زن جوانی که کلید نجات انسان را به دنیا می آورد محافظت کند ، اما یک سایبورگ تقریباً شکست ناپذیر به طور همزمان فرستاده می شود تا خط خون را به هر قیمت قطع کند. تصویربرداری سایبرگ قاتل شوارتزنگر به طرز وحشتناکی و بدون احساس و وحشتناک بی رحمانه کاملا فراموش نشدنی است. تنها دو سال پس از اولین کار خود ، کانن باربار ، آرنولد هنوز هم برای این نقش به خود می بالد.

 

بهترین فیلم های آرنولد شوارتزنگر، منتخب بینندگان

 

Terminator2: Judgement Day 1992   ترمیناتور

ترمیناتور ۲ یکی  از دنباله های بزرگ تاریخ سینما است که این داستان علمی تخیلی را فراتر می برد. یک بار دیگر نابودگری از زمان آینده ، برای شکار جان کانر به زمان فعلی می آید. از سویی دیگر ، یک نابودگر دیگر نیز علاوه بر نابودگر اولی ، به زمان حال می آید. اما اینبار وظیفه ی او ، محافظت از جان کانر در مقابل نابودگر دیگر است.این فیلم یکی از خاطره انگیز ترین فیلم های قدیمی برای همه مااست. بسیاری از افراد آرنولد را با این فیلم شناختند.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(