بهترین سریال های 2021 که ارزش تماشا دارند

بهترین سریال های ۲۰۲۱ که ارزش تماشا دارند

30 بهمن 1399
۰ 315 بازدید

در سال ۲۰۲۰، مردم زمان بیشتری نسبت به گذشته برای نشستن روی کاناپه های خود و تماشای ساعتهای بی شماری جلو تلویزیون داشتند. و صادقانه بگویم ، بیشتر و بیشتر به نظر می رسد که سال ۲۰۲۱ تفاوت چندانی نخواهد داشت. خبر خوب این است که سریال های تلویزیونی زیادی برای تماشا وجود دارد ، از بازگرداندن موارد مورد علاقه مانند جانشینی تا سری های جدید مورد انتظار مانند پیکی بلایندرز و اوزارک. ما در این بخش از مقالات مووینه در تلاشیم تا بهترین سریال های سال ۲۰۲۱ را بررسی کنیم.

 

WandaVision

شبکه: دیزنی پلاس

این سریال سبک مکالمات کلاسیک را با دنیای مارول مخلوط می کند که در آن Wanda Maximoff و Vision  دو موجود فوق العاده قدرتمند دنیای مارول که زندگی ایده آل خود را در حومه شهر دارند – شروع به شک و تردید می کنند که همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. این فیلم شخصیت های دنیای مارول را وارد دنیای عادی و کلاسیک قدیمی می کند.

شما می توانید سریال واندا ویژن را به صورت رایگان در مووینه به صورت آنلاین تماشا و یا دانلود کنید:دانلود سریال WandaVision

 

بهترین سریال های 2021 که ارزش تماشا دارند

 

Behind Her Eyes

شبکه: نتفلیکس

رمان محبوب سارا پینبورو به یک مینی سریال جذاب تبدیل شده است. داستان به دنبال یک مادر تنها است که همسری مرموز دارد و در این میان با رئیس روانپزشک خود رابطه جدیدی برقرار می کند و این رابطه اورا به بازی پیچیده ذهنی می برد.

 

بهترین سریال های 2021 که ارزش تماشا دارند

 

For All Mankind

 شبکه: اپل تی وی +

برای اولین بار ، یک سریال خود را از درام معمولی فضانورد نوستالژی جدا کرد. این سریال با نشستن یک مرد اهل روسیه روی ماه آغاز می شود. با ضرب و شتم زیاد برنامه فضایی آمریکا ، این ضرر باعث می شود گروهی از فضانوردان و مهندسان بزرگتر از آنچه در این تاریخ متناوب برای مسابقه فضایی پیش از اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی پیش بینی شده بودند ، پیش روند.

 

House Hunters: Comedians on Couches Unfiltered

شبکه: دیسکاوری+

آیا تا به حال فکر کرده اید که سلیقه طراحی داخلی دن لوی یا جان مولانی چیست؟ یا می خواهید سث روگن سلیقه شخص دیگری را بپزد؟ این سریال اسپین آف ، یکی از بسیاری نمایش هایی است که به سرویس پخش جریانی جدید Discovery + می رود ، کمدین ها و مشاهیر دیگری را پیدا می کند که به صاحبان خانه های جدید کمک می کند تا صفحه بعدی خود را انتخاب کنند.

 

Tell Me Your Secrets

شبکه:آمازون پریم

با عنوانی مانند آن ، می دانید که درگیر نوعی رمز و راز غافل گیر کننده هستید. در این سریال لیلی ربه در نقش زنی به نام اما هال حضور دارد که وارد برنامه محافظت از شاهد می شود – وقتی که زن دیگری (امی برنمن) معتقد است که هال با ناپدید شدن دخترش ارتباط دارد و یک شکارچی را به دنبال او می فرستد.

 

Allen v. Farrow

شبکه: اچ بی او

تیمی که مستند On the Record HBO را کارگردانی کردند ، در مورد اتهامات علیه راسل سیمونز ، غول هیپ هاپ ، دوباره با یک مقاله معتبر دیگر بازگشته اند. این مستندات چهار قسمتی که عمدتاً مخفیانه تولید می شود ، شرح اتهامات علیه وودی آلن و نبرد حضانت بین وی و میا فارو است که متعاقب آن ارائه شد.

 

Beartown

شبکه: اچ بی او

این سریال سوئدی که از شبکه HBO Europe پخش شد اولین نمایش خود را در ایالات متحده آغاز کرده است. اقتباس از رمان فردریک بکمن ، این سریال در اطراف یک شهر کوچک قرار دارد که در آن ورزش هاکی  برای جوانان همه چیز است ، اما هنگامی که بازیکن ستاره نوجوان مرتکب خشونت می شود ، جامعه را از هم گسسته می شود.

 

Ginny & Georgia

شبکه: نتفلیکس

یک نمایش درام در مورد مادر و دختر – دختری که غالباً از مادرش بالغ تر است – که برای شروع تازه به یک شهر کوچک نقل مکان می کند ، که اثبات می شود هنگام بازگرداندن اسرار گذشته جورجیا می تواند تماما از پس آن ها بر بیاید.

 

Debris

شبکه:ان بی سی

یک سریال علمی-تخیلی جذاب که قرار است از شبکه ان بی سی منتشر شود. آوار به دنبال همکاری یک مأمور انگلیسی و یک مأمور آمریکایی برای تحقیق در مورد آنچه که به نظر می رسد لاشه هواپیماهای فضایی متلاشی شده در سراسر زمین بوده و عوارض جانبی عجیبی بر افراد نزدیک به آن دارد. گویی این لاشه دارای ارتعاشاتی است که می تواند رمز راز عجیبی در آن داشته باشد.

 

بهترین سریال های 2021 که ارزش تماشا دارند

 

The Falcon and the Winter Soldier

شبکه: دیزنی +

در پایان Avengers: Endgame ، استیو راجرز کریس ایوانز سپر خود را به سام ویلسون ساخته آنتونی مکی سپرد و در اصل ویلسون را به عنوان بخش بعدی تاج گذاری کرد. احتمالاً ، در این نمایش مارول ، باکی بارنز ، سام و سباستین استن ، حضور خواهند داشت تا برای مبارزه ابر قهرمانی آماده شوند.

 

بهترین سریال های 2021 که ارزش تماشا دارند

 

Mare of Easttown

شبکه: اچ بی او

کیت وینسلت در این سریال پر رمز و راز راجع به قتل های زنجیره ای است بازی می کند. (نام شخصیت او ماری است.) این فیلم توسط کریگ زوبل کارگردانی شده است ، که آخرین پروژه او فیلم پر دردسر شکار بود.

 

Lupin

شبکه: نتفلیکس

آسن دیوپ ، دزد نجیب زاده با الهام از ماجراهای آرسن لوپین ، قصد دارد انتقام پدرش را به خاطر بی عدالتی که توسط یک خانواده ثروتمند وارد شده ، بگیرد. این سریال محصول کشور های فرانسه و آمریکا است و به زبان فرانسوی ساخته شده است. پلات اصلی سریال ارتباطی با هیچکدام از داستان‌های آرسن لوپن ندارد. با این‌حال سریال از بسیاری از شگرد‌ها و بخش‌های داستانی مختلفی از تمامی ۲۵ داستانی که آرسن لوپن در آن‌ها حضور داشته است در جای جای سریال استفاده، کرده‌اند.

شما می توانید سریال لوپین را به صورت رایگان در مووینه به صورت آنلاین تماشا و یا دانلود کنید:دانلود سریال Lupin

 

American Horror Story

اگرچه کاملاً مشخص نیست که مضمون مهم فصل دهم سریال ترسناک کمپین رایان مورفی چه خواهد بود ، اما تعداد زیادی از علاقه مندان به  AHS – از جمله سارا پالسون ، ایوان پیترز ، کتی بیتس و بسیاری دیگر – برای ساخت دوباره برمی گردند این ُریال مرموز یک داستان جذاب دیگر را روایت کند. برای هر نقش دیگری که بازیگر نقش مکالی کالکین خواهد بود هیجان زده شوید و همه اینها را به عنوان بخش های سرگرم کننده برای مجموعه های اسپین آف مورفی داستان های ترسناک آمریکایی که در جاده ها شکل می گیرد تصور کنید.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(