نقد و بررسی فیلم Project Power 2020 ابرانسان های نوظهور

نقد و بررسی فیلم Project Power 2020: ابرانسان های نوظهور

17 شهریور 1399
۰ 164 بازدید

فیلم پروژه قدرت فیلمی در ژانر اکشن، جنایی و علمی تخیلی است، بازیگران معروف این فیلم جیمی فاکس و جوزف گوردن لویت هستند که توانسته اند با بازی های بسیار خوبشان مخاطبان زیادی را برای دیدن این فیلم جذب کنند.

دیدن این فیلم رو از دست نده:دانلود و تماشای آنلاین فیلم Project Power 2020 به صورت کاملا رایگان

انسان در حال ساخت ابر انسان

مدت زیادیه که دانشمندان می خوان ضعف های انسان همچون بیماری ها و مشکلات ژنتیکی را با استفاده از علم و تکنولوژی برطرف کنن و در واقع از انسان یک ابر انسان بسازن که توانایی های زیادی داره. شاید رؤیای انسان برای پیدا کردن راهی برای زندگی ابدی و عمر طولانی یکی از علت هایی باشه که با استفاده از علم و تکنولوژی همواره در پی رسیدن به راهی هست که از انسان یک ابر انسان بسازه. به تازگی ایلان ماسک نابغه قرن حاضر در علم تکنولوژی تونسته تراشه ی مغزی را به تست بالینی برسونه که با اون می شه بر زوال عقل و مشکلات حرکتی انسان غلبه کرد. اما ارتباط این تراشه با فیلم پروژه قدرت چیه؟ در این فیلم با خوردن یک قرص که در اون تراشه ای قرار داره میشه به مدت ۵ دقیقه قدرتی باور نکردنی بدست آورد و حتی در مقابل مرگ هم مقاومت کرد. در سریال BLACK MIRROR نیز داستان تراشه ها مطرح می شه، تراشه هایی که می تونن تمام کار هایی که انسان امروزی از پس اون بر نمیاد به سیستم بدنی او با استفاده از علم تکنولوژی اضافه کنن. به نظر می رسه ما در آینده از این تراشه ها که قدرت انسان را چند برابر می کنه در دنیای واقعی بیشتر میبینیم.

 

 

موضوع همیشگی نژاد پرستی در آمریکا

این فیلم توسط دو فرد سفید پوست آمریکایی ساخته شده، هنری ژوست و آریل اسکولمن کارگردانان جوان این فیلم هستند. اما داستان فیلم راجع به دختر رنگین پوستی هست که قدرت همچون یک ابرانسان را به صورت ذاتی دارد و توسط یک گروه ربوده می شود و با استفاده از خون و دی ان ای او این قرص های قدرت دهنده ساخته می شوند. قرص ها در سطح شهر پخش می شوند تا تمام جوانان بتوانند این قدرت را هر چند کوتاه از آن خود کنند. به نظر می رسد این دو کارگردان با قصد و نیت یک دختر رنگین پوست را ابر انسان معرفی کرده اند که به وسیله او مزدوران می توانند تراشه ای را بسازند که قدرت متافیزیکی به افراد می دهد. این موضوع نشون می ده هدف فیلم برای از بین بردن نگاه های برده داری در آمریکا به رنگین پوستان باشد و تلنگری که بدانند سیاه پوستان نیز همانند الباقی انسان ها قدرت های زیادی دارند و نباید به آن ها نگاه دیگری داشت و تفاوتی میان آن ها و سفید پوستان قرار داد.

نتیجه گیری جالب فیلم

فیلم مارو ۱ ساعت و ۵۳ دقیقه درگیر خودش میکنه و بعد از اون به ما میگه همینی که الان هستید هر چقدر هم که معمولی به نظر میاد بهترین شکل ممکن از شما است و همه انسان ها توی وجودشون چیزی دارن که از اونا یه ابر انسان می سازه. با خوردن قرص ها و متصل کردن یک تراشه به مغز هیچکس نمیتونه تا ابد قدرتی رو به دست بیاره مگر اینکه این قدرت رو به صورت ذاتی در وجودش باشه که البته این قدرت رو هیچکس به جز خدا نمیتونه به انسان ها ببخش.

نقد و بررسی فیلم Project Power 2020 ابرانسان های نوظهور

این فیلم ارزش دیدن داره؟

اگر می خواید آخر هفته کنار خانواده به تماشای یک فیلم اکشن و سرگرم کننده با جلوه های ویژه جذاب بشینین، توصیه میکنم دیدن این فیلم رو از دست ندین. پروژه قدرت حرف های زیادی در بخش فیلم نامه نداره و نمیتونه ذهنتون را برای مدتی درگیر کنه اما صحنه های بی نظیر و خط داستانی جذاب اون باعث میشه طی فیلم نه تنها حوصلتون سر نره بلکه به بهترین شکل ممکن سرگرم بشین و شاید برای مدت کوتاهی از فکر کردن به مشکلات خودتون رها بشید. کارگردانی، نور پردازی،جلوه های ویژه، خط داستانی، موسیقی، پایان بندی درست و بازیگردانی نقاط قوت این فیلم هستن و همین باعث میشه که فیلم پروژه قدرت یک فیلم کاملا استاندارد شده و تمیز از آب در بیاد. مخاطبای این فیلم عموم مردم هستند پس در کنار خانواده و دوستان میشه از دیدن این فیلم کاملا لذت برد.

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(